دانلود آهنگ بهنام بانی کجای این شهری

کجای این شهری

بهنام بانی

دانلود آهنگ حمید هیراد زیبای من

زیبای من

حمید هیراد

دانلود آهنگ امید جهان بی قرار

بی قرار

امید جهان

دانلود آهنگ آرون افشار درد شیرین

درد شیرین

آرون افشار

دانلود آهنگ فرزاد فرزین کوه یخ

کوه یخ

فرزاد فرزین

دانلود آهنگ آرمین زارعی بگو بینم

بگو بینم

آرمین زارعی

دانلود آهنگ بابک جهانبخش خودمو دارم که

خودمو دارم که

بابک جهانبخش

دانلود آهنگ ماکان بند قصه ی من

قصه ی من

ماکان بند

دانلود آهنگ سینا درخشنده لالایی

لالایی

سینا درخشنده

دانلود آهنگ سینا پارسیان انتها

انتها

سینا پارسیان

دانلود آهنگ احمد سعیدی خیلی قشنگی تو

خیلی قشنگی تو

احمد سعیدی

دانلود آهنگ همایون شجریان بیدار شو

بیدار شو

همایون شجریان

کسب و کارت رو توی اینستاگرام راه بنداز ولی از صفر شروع نکن

12 مهر 1402
مزیت پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام

در جهان امروز برای اینکه یک کسب و کاری را آغاز کنید، نیازمند بستری هستید که علاوه بر خوب بودن، بسیار پر بازدید باشد. در این صورت شما می توانید به آسانی محصولات خود را به فروش برسانید. اینستاگرام در واقع بستری است که شما می توانید در آن بدون پرداخت هیچ هزینه ای، کسب و کاری برای خود داشته باشید و خدمات و محصولات خود را به میلیون ها نفر ارائه دهید. اما در اینستاگرام شما نیازمند پیجی هستید تا بتوانید محصولات و خدماتی که ارائه می دهید را به نمایش بگذارید. پس از ایجاد پیج، می ‌توانید اقداماتی برای جذب مشتری را در پیش بگیرید.

سایت خرید فالوور پیج هایی را طراحی نموده که دارای کاربران واقعی و فعال هستند. شما می توانید با توجه به نیازهای خود، پیجی را خریداری کنید که مناسب کسب و کار شما باشد. پیج هایی که به صورت آماده طراحی شده اند، در برخی از سایت ها صرفا میتوان گفت که جنبه ویترینی دارند و می توانید با هزینه بسیار کم، تعداد زیادی فالوور برای پیج خود داشته باشید. اما اگر پیج واقعی خریداری کنید، در مدت زمان کوتاهی با منتشر نمودن پست های با کیفیت و منظم، پیشرفت زیادی خواهید کرد و درآمد کلانی نیز خواهید داشت.

مزیت های خرید پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام چه مزیتی دارد؟

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی بسیار پرطرفدار و بزرگ در جهان امروز محسوب می شود‌. با توجه به نظرسنجی هایی که اخیرا صورت گرفته، حدود ۳۰ درصد از مردم ایران در این شبکه اجتماعی مشغول فعالیت می باشند. توجه داشته باشید در هر بستری که کاربران بسیاری در آن فعالیت می کنند، مکان بسیار خوبی برای برندسازی، تبلیغات، فروش و… است. تمام اعتبار پیج های تجاری در اینستاگرام به تعداد فالوورهای آن بستگی دارد. پس باید گفت که موفقیت یا عدم موفقیت پیج های کاری، تنها وابسته به تعداد فالوور آن است.

فرض کنید یک پیج اینستاگرامی با تعداد فالوور بالایی دارید. در این صورت میزان اعتبار میان بازدید کننده ها نیز افزایش پیدا می کند و تمامی کاربران پس از اعتماد، به مشتری شما تبدیل می شوند. در واقع شما با خرید یک پیج در اینستاگرام، از یک فرصت بی نظیر بهرمند خواهید شد. در اینستاگرام تفاوت های بسیار زیادی میان یک پیج با فالوورهای کم و یک پیج با فالوورهای زیاد وجود دارد. کاربرانی که قصد خرید محصول یا دریافت خدماتی را دارند، با مشاهده تعداد فالوورهای بالا به سمت پیج شما ترغیب می شوند و خرید خود را از طریق پیج شما انجام می دهند.

شما می توانید در سایت خرید فالوور، در قسمت پیج های اینستاگرامی، پیج مورد نظر خود را با هر تعداد فالووری که می خواهید انتخاب نمایید. با خرید پیج اینستاگرام واقعی در زمان صرفه جویی کنید و بدون تلف کردن وقت، راه صد ساله را تنها در یک شب طی نمایید. همچنین می توانید قبل از اینکه پیج را خریداری کنید، از تمامی اطلاعات و مشخصات پیج نیز آگاه شوید.

چرا خرید پیج در اینستاگرام ضروری است؟

همانطور که می دانید، از زمان عرضه اینستاگرام به جهان، ده سال هم نگذشته است. اگر بخواهیم به صورت دقیق تر این امر را بررسی کنیم، عرضه اینستاگرام به سال ۲۰۱۰ باز می گردد. در آن زمان هیچ فردی انتظار این را نداشت که این اپلیکیشن تا این حد پرطرفدار شود و پیشرفت کند؛ چرا که در آن زمان فیسبوک طرفداران شایانی را جذب خود کرده بود. اما با محدودیت هایی که فیسبوک با آن مواجه شد، مردم به دنبال شبکه اجتماعی دیگری برای سرگرمی خود گشتند و اینستاگرام را برای این امر برگزیدند.

اینستاگرام به مدت دو سال فعالیت کرد و پس از گذشت این زمان، فیسبوک این پلتفرم را خریداری کرد. اینستاگرام نیز به مرور محبوبیت بسیاری را از آن خود کرد. شاید باور این امر کمی برای شما سخت باشد، اما کاربرانی که در این بستر صاحب پیج های بزرگی هستند؛ درآمد بالای ۱۰۰ میلیون تومان در ماه را دریافت می کنند. تمامی این کاربران برای اینکه دیده شوند، اقدام به خرید پیج در اینستاگرام کرده اند.

بدون شک هر فرایندی، نیازمند سرمایه اولیه است. هیچ کاری در دنیا وجود ندارد که به سرمایه اولیه نیاز نداشته باشد و بدون سرمایه آغاز گردد. بسیاری از کاربران که درآمد میلیونی کاربران اینستاگرامی را مشاهده می کنند، همواره به دنبال یافتن پاسخ این سوال هستند که چگونه میتوان از اینستاگرام درآمد کسب کرد؟

روز به روز اینستاگرام در حال پیشرفت است و این امر نیز سبب شد تا خدمات گوناگونی از سوی سایت های مختلف ارائه داده شود. شما می توانید از سایت خرید فالوور، پیج مورد نظر خود را خریداری کنید. ما پیج های گوناگونی را طراحی کرده ایم و کار شما را نیز آسان نموده ایم. اگر محصولات آرایشی می فروشید، پیجی به شما ارائه داده می شود که تمامی فالوورهای آن در این حوزه فعالیت می کنند. همچنین در کنار خرید پیج، می توانید فالوور، لایک، کامنت، ویو و… را نیز خریداری کنید و پیج خود را هرچه سریعتر ارتقاء دهید.

از چه سایت هایی پیج اینستاگرام نخریم؟

چرا از هر سایتی پیج اینستاگرام نخریم؟

بسیاری از کاربران تجربه این موضوع را دارند که هزینه پیج را پرداخت کرده اند، اما پیجی را تحویل نگرفته اند! این موضوع تا حدودی، در برخی از سایت ها درست است. معمولا برخی از افراد سودجو و غیر قابل اعتماد، ادعا دارند که پیج اینستاگرام با کاربران واقعی می فروشند و کلاهبرداری می کنند. بهتر است برای خرید پیج، از طریق سایت هایی اقدام کنید که اعتبار آن ثابت شده باشد. سایت خرید فالوور با چندین سال سابقه کاری در این زمینه، برای کسب رضایت کاربران خود مشغول فعالیت است و پیج های ارائه شده توسط این سایت، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

سخن آخر

به نظرتان برای اینکه یک پیج به 100k برسد و تمامی فالوورهای آن را کاربران هدف تشکیل دهد چقدر طول می کشد؟ مطمئنا کار آسانی نیست و حتی شاید بیش از یه سال به صورت ارگانیک زمانتان را بگیرد. خب چرا راه آسان تر را انتخاب نکنیم؟ چرا پیج نخریم؟ خرید پیج اینستاگرام یکی از خدماتی است که سایت خرید فالوور ارائه می دهد. شما می توانید پیج اینستاگرام را با کیفیت بالایی، از طریق این سایت تخصصی خریداری نمایید.