دانلود آهنگ بهنام بانی کجای این شهری

کجای این شهری

بهنام بانی

دانلود آهنگ حمید هیراد زیبای من

زیبای من

حمید هیراد

دانلود آهنگ امید جهان بی قرار

بی قرار

امید جهان

دانلود آهنگ آرون افشار درد شیرین

درد شیرین

آرون افشار

دانلود آهنگ فرزاد فرزین کوه یخ

کوه یخ

فرزاد فرزین

دانلود آهنگ آرمین زارعی بگو بینم

بگو بینم

آرمین زارعی

دانلود آهنگ بابک جهانبخش خودمو دارم که

خودمو دارم که

بابک جهانبخش

دانلود آهنگ ماکان بند قصه ی من

قصه ی من

ماکان بند

دانلود آهنگ سینا درخشنده لالایی

لالایی

سینا درخشنده

دانلود آهنگ سینا پارسیان انتها

انتها

سینا پارسیان

دانلود آهنگ احمد سعیدی خیلی قشنگی تو

خیلی قشنگی تو

احمد سعیدی

دانلود آهنگ همایون شجریان بیدار شو

بیدار شو

همایون شجریان

غواصی در آب های مرجانی کیش

16 شهریور 1402
غواصی در کیش

غواصی در جزیره کیش

جزیره کیش یکی از مراکز مهم و پرطرفدار گردشگری ایران است که همه ساله گردشگران داخلی و خارجی زیادی برای بازدید از جاذبه های تاریخی و طبیعی آن و همچنین لذت بردن از ورزش های آبی و غیر آبی از این جزیره زیبا دیدن می کنند. وجود بهترین تفریحات آبی کیش باعث شده تا افراد زیادی به این جزیره سفر کنند، تا برخی از فعالیت هایی که تنها در جزیره کیش امکان پذیر است را تجربه کنند. یکی از محبوب ترین و منحصر به‌ فرد ترین تفریحات آبی کیش، غواصی است.

علاقه گردشگران به غواصی در کیش به دلیل وجود آب های زلال و مرجانی است. وجود انواع آبزیان دریایی و امکان لمس آنها گردشگران زیادی را ترغیب کرده است بلیط غواصی کیش را خریداری کنند. اما باید بدانید که از قبل باید برای خرید بلیط غواصی کیش اقدام کنید؛ زیرا که به دلیل محوبیت بالای این تفریح آبی در کیش، به سرعت بلیط ها رزرو می شوند و به اتمام می رسند. بنابراین، وارد سایت مستر کیش شوید و برای غواصی در کیش تاریخ و زمان مناسب خود را رزرو کنید.

غواصی در آب های جزیره کیش

غواصی در کیش برای کودکان

کودکان بالای 10 سال با تجهیزات مناسب مجاز به غواصی در جزیره کیش هستند. کودکان زیر 10 سال باید گواهینامه مربی و رضایت ولدین را دریافت کنند تا بتوانند غواصی کنند. اگر کودک شما دوست دارد در سواحل و مکان های مختلف جزیره کیش غواصی کند، رزرو اینترنتی بلیط غواصی VIP خانوادگی در کیش را در سایت مسترکیش  به شما پیشنهاد می کنیم.

باشگاه های غواصی تجهیزات مناسبی برای کودکان دارند، را برای شما در نظر گرفته شده است. این باشگاه ها دارای مربیان حرفه ای و باتجربه هستند که به کودک شما آموزش های لازم را می دهند و در طول تفریح ​​در کنار او خواهند بود تا با خطر و مشکلی مواجه نشود.

قیمت بلیط غواصی کیش در سایت مسترکیش تخفیف های بی نظیری دارد. از تجهیزات غواصی مناسب برای بزرگسالان برای کودکان استفاده نمی شود. این تجهیزات نه تنها لذت غواصی را از کودک می گیرد، بلکه ایمنی آنها را نیز تضمین نمی کند. باید برای او وسایلی با سایز کوچک استفاده شود تا هنگام غواصی بپوشد.

 

غواصی در کیش برای بانوان

تمامی باشگاه های غواصی جزیره شرایط غواصی VIP خانوادگی در کیش را دارند. خانم ها می توانند با رعایت لباس مناسب در مکان های غواصی کیش، تفریح ​​کنند. البته باید آموزش های لازم را هم بگذرانند تا در حین تفریح ​​در آب های دریا با خطر و مشکلی مواجه نشوند. در حین غواصی، خانم ها مربیان مجرب و حرفه ای در کنار خود دارند که در صورت بروز مشکل می توانند به آنها کمک کنند.

قیمت بلیط غواصی VIP خانوادگی در کیش در مقایسه با غواصی ساده کمی گران تر است. اما با توجه به حذف واسطه ها، در سایت مسترکیش تخفیفات بسیاری در دسترس شما گردشگران قرار داده شده است. محل غواصی بانوان  و غواصی VIP خانوادگی کیش 50 متر با سایت های آقایان فاصله دارد. قیمت غواصی در کیش برای بانوان نیز بر اساس هزینه ای که باشگاه های تفریحی در ازای ارائه خدمات دریافت می کنند تعیین می شود.

 

غواصی با اسکوتر در کیش

در جزیره کیش نوعی اسکوتر زیر آب وجود دارد که به شما کمک می کند بدون شنا غواصی کنید. عمق اسکوترها به 10 متر می رسد، بنابراین حتی حرفه ای ها نیز می توانند از این وسیله استفاده کنند و لذت غواصی را به شیوه ای مدرن تری تجربه کنند. حتی کسانی که شنا بلد نیستند نیز می توانند از این وسیله استفاده کنند. نگران رانندگی با اسکوتر نباشید، مانیتورهای حرفه ای در کنار شما هستند که تمام آموزش های لازم را به شما می دهند. اسکوتر زیر آب در مارینا کیش قرار دارد و گردشگران می توانند همه روزه از ساعت 10 الی 17 آن را اجاره کنند.

اسکوتر کیش

قیمت اسکوتر کمی بیشتر از قیمت بلیط غواصی VIP خانوادگی در کیش است. اما تجربه کردن آن خالی از لطف نیست. البته این سرگرمی فقط برای کودکان بالای 12 سال است. افراد مبتلا به بیماری قلبی یا فشار خون بالا نباید از اسکوتر زیر آب استفاده کنند. اگر قد شما کمتر از 150 سانتی متر است، متاسفانه مربیان به شما اجازه غواصی با اسکوتر در کیش را نمی دهند. اگر می خواهید دسترسی راحت تری به اسکوتر زیر آب داشته باشید، می توانید در مستر کیش اقدام به رزرو کنید و از سایر قوانین و شرایط این تفریح امن مطلع شوید.

 

بهترین زمان برای غواصی در کیش

بهترین زمان برای خرید بلیط غواصی کیش و غواصی VIP خانوادگی در کیش در کیش زمانی است که آب و هوا در بهترین حالت خود قرار دارد. هنگام طوفان یا موج های بزرگ در دریا نمی توان در دریا، غواصی کرد. همچنین خرید بلیط غواصی کیش را برای ساحل هایی انجام دهید که ماهی های زیادی در محل یا ساحل وجود نداشته باشد. انبوه ماهی ها به شما اجازه نمی دهد از غواصی به خوبی لذت ببرید. پس حتما به مکان ها و سواحلی بروید که آب خوب و شفافی دارند.

 

بهترین سواحل برای غواصی در کیش عبارتند از:

1. باشگاه غواصی داریوش کیش

سواحل زیبای جزیره کیش همه ساله پذیرای بسیاری از گردشگران علاقه مند به غواصی است. می توانید به این سواحل بروید و لذت غواصی را در آنجا تجربه کنید. رزرو و خرید بلیط غواصی کیش را برای این ساحل به شما پیشنهاد می دهیم.

2. ساحل مرجان

آیا دوست دارید هنگام غواصی عروس دریایی و حیوانات آبزی شگفت انگیز و زیبا را ببینید؟ ساحل مرجان زیستگاه گونه های مختلف جانوری است، این ساحل در شرق جزیره کیش قرار دارد و گزینه مناسبی برای علاقه مندان به غواصی و حیوانات دریایی زیبا می باشد.

3. ساحل سیمرغ

برای رفتن به ساحل سیمرغ کیش باید به سمت جنوب شرقی جزیره کیش بروید. این ساحل پر از زیبایی است و امکانات متنوعی دارد. یکی از امکانات مهم ساحل سیمرغ  رزرو آنلاین بلیط غواصی در کیش در سایت مسترکیش است.

4. ساحل مارینا

ساحل مارینا کیش در شمال شرقی این جزیره قرار دارد. بسیاری از گردشگران ساحل مارینا را برای تفریح ​​در ساحل، غواصی یا فعالیت های مشابه انتخاب می کنند. از آنجایی که این ساحل توسط مجموعه ای حرفه ای از خدمات غواصی اداره می شود، می توانید با خیال راحت روی آن به عنوان مکانی مناسب برای رزرو و پرداخت قیمت بلیط غواصی VIP خانوادگی در کیش با بهترین امکانات رفاهی و تفریحی حساب کنید.

5. ساحل دیمون

اگر شرق کیش را برای غواصی دوست ندارید، به شمال بروید. ساحل دامون کیش در قسمت شمالی جزیره قرار دارد و مکانی مناسب برای غواصی در کیش محسوب می شود. رزرو و خرید بلیط غواصی کیش برای این ساحل مقرون به صرفه است.

غواصی بانوان در کیش

دوره های غواصی در کیش

در کیش دوره های مختلف آموزش غواصی برگزار می شود که برای افراد آماتور، حرفه ای، غواصی شبانه و غواصی می باشد. این آموزش ها از 15 دقیقه تا 1 ساعت در بازه های زمانی مختلف به طول می انجامد که در این مدت مربیان آموزش های لازم را به غواصان می دهند. با آموزش غواصی می توانید به راحتی به سواحل مختلف جزیره کیش بروید و ساعت ها در آنجا به غواصی در کیش ​​بپردازید. برای اطلاعات بیشتر آموزش های غواصی، با پشتیبانی سایت مسترکیش تماس بگیرد.