دانلود آهنگ بهنام بانی کجای این شهری

کجای این شهری

بهنام بانی

دانلود آهنگ حمید هیراد زیبای من

زیبای من

حمید هیراد

دانلود آهنگ امید جهان بی قرار

بی قرار

امید جهان

دانلود آهنگ آرون افشار درد شیرین

درد شیرین

آرون افشار

دانلود آهنگ فرزاد فرزین کوه یخ

کوه یخ

فرزاد فرزین

دانلود آهنگ آرمین زارعی بگو بینم

بگو بینم

آرمین زارعی

دانلود آهنگ بابک جهانبخش خودمو دارم که

خودمو دارم که

بابک جهانبخش

دانلود آهنگ ماکان بند قصه ی من

قصه ی من

ماکان بند

دانلود آهنگ سینا درخشنده لالایی

لالایی

سینا درخشنده

دانلود آهنگ سینا پارسیان انتها

انتها

سینا پارسیان

دانلود آهنگ احمد سعیدی خیلی قشنگی تو

خیلی قشنگی تو

احمد سعیدی

دانلود آهنگ همایون شجریان بیدار شو

بیدار شو

همایون شجریان

طراحی سایت اختصاصی شیراز

30 شهریور 1402
طراحی سایت در شیراز

sنکاتی که در طراحی و توسعه یک وب سایت اختصاصی باید در نظر گرفت:

از عملکرد و ظاهر گرفته تا یکپارچگی ناوبری و کدنویسی، چیزهای زیادی برای ایجاد یک وب سایت چشم نواز و کاربر پسند انجام می شود. به همین جا هم ختم نمی شود. توسعه دهندگان و طراحان وب باید با هم کار کنند تا وب سایت هایی را تولید کنند که مورد توجه موتورهای جستجو قرار گیرند، مشتریان را جذب کنند وسبب افزایش فروش وخدمات شما شوند.که در همین راستا طراحی سایت شیراز می تواند با یک برنامه ریزی مدون آنچه را که شما می خواهید برای شما به ارمغان آورد.

طراحی سایت در شیراز

1.انتخاب دامنه و هاست:

نام دامنه بایدبه گونه ای باشد که علاوه بر خاطره انگیز بودن،باید به طور دقیق صدای برند شما را منعکس کند و غلط املایی آن تقریبا غیرممکن باشد. یافتن نام مناسب برای برند شما بسیار مهم است، زیرا ترکیبی از سئو، املای ساده و هویت برند در نام دامنه منجر به شانس بیشتری برای قرار گرفتن در نتایج موتورهای جستجو می شود. به زبان ساده، کسب و کارهایی که به راحتی به صورت آنلاین قابل دسترسی هستند، مشتریان بیشتری جذب می کنند.

 

 

 

2.طراحی تمیز:

 

یکی از مهم ترین نکاتی که در طول فرآیند توسعه وب سایت باید به خاطر بسپارید، ایجاد یک طراحی تمیز و جذاب است. طراحی با کیفیت جذاب است و با ناوبری بصری به راحتی قابل خواندن است. مهمتر از همه، یک طراحی تمیز به بینندگان کمک می کند تا به جای پرت کردن گرافیک ها و حجم زیاد متن، روی ارزش برند و محتوای شما تمرکز کنند. اغلب، مشتریان طراحی وب سایت را با کیفیت یک شرکت یا محصول خاص مرتبط می دانند. از این رو، طراحی تمیز برای ارائه یک تجربه کاربری مثبت که مشتریان را به بازگشت تشویق می کند، حیاتی است.

 

3.طرح رنگ موثر:

 

طرح های رنگی مهم تر از آن چیزی است که مشتریان تصور می کنند. رنگ های مختلف توانایی برانگیختن واکنش های احساسی مانند آرامش، شادی یا ناامیدی را دارند. وقتی صحبت از استفاده از رنگ ها در طراحی سایت شما می شود، مهم است که جایگاه شرکت، مخاطبان هدف، برندسازی و عناصر تئوری رنگ را در نظر بگیرید. مخاطب هدف شما به چه رنگ هایی پاسخ خواهد داد؟ اگر طرح رنگ شما شبیه به لوگو و برند شما باشد، آیا دیدن آن بسیار زیاد است یا دلپذیر؟ آیا می‌خواهید صدای برند خود را با رنگ نارنجی روشن و تند یا آبی حرفه‌ای و آرام منتقل کنید؟ صرف نظر از انتخاب شما، صرف زمان برای تحقیق در مورد بهترین گزینه های رنگی باعث می شود بازدیدکنندگان شما تاثیر خوبی داشته باشند.

 

  1. برندسازی:

 

برندسازی برای همه کسب و کارهای بزرگ و کوچک مهم است. طراحی و قرار دادن لوگوی برند شما به نظر کلی بیننده کمک می کند. لوگوهای طراحی شده حرفه ای با موفقیت چشم مشتری را جلب می کند و تصویر واضحی از صدای منحصر به فرد برند ارائه می دهد. مکانی را در سایت خود انتخاب کنید که به راحتی برای بازدیدکنندگان قابل مشاهده باشد، مانند گوشه بالا سمت چپ، زیرا این جایی است که چشم به طور طبیعی شروع به اسکن یک وب سایت می کند. برای تثبیت بیشتر هویت برند خود، استفاده از لوگوی مشابه در بسته بندی، تبلیغات چاپی و پوشاک مارک دار را در نظر بگیرید. زمانی که یک کسب و کار با برندسازی سازگار باشد، تجربه یکپارچه و به یاد ماندنی برند را برای مشتریان فراهم می کند.

 

5.ناوبری:

 

اگر یک وب سایت گیج کننده و برای پیمایش دشوار است، مشتریان شما ممکن است آن را ترک کنند و دیگر برنگردند. برای افزایش کارایی و جذابیت ناوبری سایت خود، یک بررسی عمیق سایت انجام دهید، انگار که یک بازدیدکننده جدید هستید. به جریان های ناوبری که منطقی هستند و آنهایی که معنی ندارند توجه کنید. یکی از راه‌های بهبود توانایی بازدیدکنندگان برای پیمایش آسان سایت شما (و کمک به موتورهای جستجو در خزیدن سایت شما) اضافه کردن نقشه سایت است. علاوه بر این، ساده‌سازی پیمایش با حذف صفحات غیرضروری یا با عملکرد ضعیف ممکن است زمان بارگذاری را کاهش دهد و در عین حال کیفیت حضور آنلاین برند شما را بهبود بخشد

.

مهراکت شرکت طراحی سایت در شیراز

6.قابلیت استفاده:

 

وب‌سایت‌هایی که استفاده از آن‌ها آسان است، احتمالاً علاقه مشتری را جلب کرده و تجارت را تشویق می‌کنند. قابلیت استفاده را می توان با نمایش اطلاعات محصول و خدمات به صورت واضح و مختصر افزایش داد. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما دارای تمام ویژگی هایی است که یک مشتری برای دسترسی آسان به سایت نیاز دارد. اگر بیننده ای وبلاگ شما را می خواند و می خواهد در یک خبرنامه ایمیلی مشترک شود، آیا باید فرم انتخاب را جستجو کند؟ آیا اطلاعات تماس شما به وضوح نمایش داده می شود؟ آیا طرح وب سایت شما به اشتراک گذاری اجتماعی و تعامل بیشتر با برند شما را تشویق می کند؟ این عناصر کلیدی برای بررسی در هنگام بهینه سازی قابلیت استفاده سایت شما ضروری هستند.

 

  1. زمان بارگذاری کوتاه:

 

هنگام جستجوی اطلاعات آنلاین، هیچ چیز بیشتر از زمان بارگذاری کند بازدیدکنندگان را آزار نمی دهد. مشتریان را می توان به طور کامل به دلیل این موضوع دور کرد. آزمایش قبل از زمان وب‌سایت به شما کمک می‌کند تا مشکلات زمان بارگذاری را مشخص کنید، و این موارد می‌تواند قبل از انتشار رسمی سایت شما برطرف شود. برای افزایش حفظ مشتری و ارائه یک تجربه کاربری مثبت، زمان بارگذاری وب سایت خود را به صورت دوره ای پس از راه اندازی ارزیابی کنید. زمان‌های بارگذاری کوتاه به مشتریان اطلاعاتی را که می‌خواهند می‌دهد. اگر سایت شما نتواند ارائه دهد، سایت رقیب این کار را انجام خواهد داد.

  1. محتوای فعال:

 

یک محتوا در سایت به مشتریان کمک می کند تا از آخرین محصولات، رویدادهای شرکت و اطلاعات مربوط به صنعت مطلع شوند. ارائه یک محتوا در وب سایت شما یک راه عالی برای ارتباط با آنها است، به خصوص اگرمحتواهای شما خوانندگان را تشویق به تعامل با برند شما کند. به روز نگه داشتن محتوا شما به طور منظم، مشتریان را از ارزش های برند شما و تمایل به ارتقای ارتباطات آگاه می کند. با ارائه منظم محتوای تازه، مفید و جذاب به خوانندگان، نام تجاری شما به یک منبع قابل اعتماد و یک مرجع صنعت تبدیل می شود.برای ایجاد محتوای مطلوب وهمچنین سئو کردن سایت خود می توانید با سئو در شیراز در تماس باشید.

9.سایت های موبایل در مقابل سایت های واکنش گرا:

 

آمارها حاکی از آن است که استفاده از دستگاه های تلفن همراه برای انجام جستجوهای آنلاین به طور قابل توجهی در دو سال گذشته افزایش یافته است. در واقع، تقریباً 95٪ از کاربران دستگاه های تلفن همراه برای جستجوی محصولات و خدمات محلی روی دستگاه های خود حساب می کنند. برای دسترسی موثر به این جمعیت رو به رشد کاربران تلفن همراه، کسب و کارها باید مطمئن باشند که وب سایت آنها از هر دستگاهی در دسترس است. برای یک شرکت بزرگ با حضور وب موجود، منطقی است که یک وب سایت مجزا و سازگار با موبایل ایجاد کند که برای عملکرد خوب در هر دستگاهی طراحی شده باشد. از طرف دیگر، یک کسب و کار که برای راه اندازی یک وب سایت برنامه ریزی می کند، با انتخاب یک طراحی واکنش گرا که قادر به تطبیق با هر دستگاهی باشد، بهتر عمل می کند.

طراحی سایت در شیراز با امنیت بالا

10.امنیت موثر:

 

با تکامل فناوری، خطرات امنیتی جدیدتر و پیشرفته تر، یکپارچگی وب سایت شما را به خطر می اندازد. از بدافزارها و ویروس‌ها گرفته تا برنامه‌های مخرب و تهدید هکرها، وب‌سایت‌ها باید از نقض‌های امنیتی در قسمت‌های جلویی و پشتی آن جلوگیری کنند. وب سایت هایی که برای انجام تراکنش های آنلاین ساخته شده اند، مانند سایت های تجارت الکترونیک، به اقدامات امنیتی بیشتری برای محافظت از اطلاعات مشتریان نیاز دارند. برای کاهش پتانسیل تهدیدات مبتنی بر مرورگر، مشاغل باید گواهینامه SSL را به وب سایت خود اضافه کنند. در طول توسعه، بررسی ویژگی های امنیتی موجود در چارچوب و طراحی سایت شما بسیار مهم است. کسب‌وکارها همچنین باید بررسی‌های امنیتی منظمی را انجام دهند یا با ارائه‌دهنده‌ای که این خدمات را ارائه می‌دهد کار کنند.

در مقاله بالا به تعدادی از نکات مهم برای طراحی سایت اختصاصی پرداخته شده که شما می تواند با مطالعه آن اطلاعات خوبی کسب کنید علاوه بر آنچه گفته شده می توانید از مشاوره رایگان طراحی سایت هم استفاده کنید.