مجله خبری و سرگرمی نایس موزیک‌

Black Ops 6 روی پی‌سی از مشکلات فنی رنج می‌برد

این شکایات از سوی بازیکنان رایانه شخصی درباره مشکلات عملکردی و کرش‌های ناگهانی گزارش شده است. این مشکلات باعث شده‌اند تا بسیاری از کاربران به دنبال راه‌حل‌های مختلفی برای بهبود تجربه بازی خود باشند.

بازیکنان در صفحات بحث استیم و ساب‌ردیت‌های مختلف این بازی، راهکارهای گوناگونی را آزمایش کرده‌اند؛ از جمله حذف برنامه‌های دیگر، غیرفعال کردن نرم‌افزارهای خوداجرا و حتی غیرفعال‌سازی سیستم‌های ضد تقلب سایر بازی‌ها. با این حال، بسیاری از این تلاش‌ها به نتیجه نرسیده است. یکی از کاربران حتی اعلام کرده که تمامی پوشه‌ها و فایل‌های مرتبط با بازی را از سیستم خود حذف کرده و مجددا بازی را دانلود کرده، اما همچنان موفق به حل مشکل نشده است.

یکی از بازیکنان عنوان کرده است که هر بار روی گزینه‌ی «شروع کمپین» کلیک می‌کند، بازی به طور ناگهانی کرش می‌کند و او را به دسکتاپ می‌برد. نکته جالب این است که در بخش چندنفره هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد و تنها در حالت کمپین این مشکلات مشاهده شده است. همچنین یکی از کاربران اشاره کرده که کمپین برایش شروع می‌شود و می‌تواند چند دقیقه بازی کند، اما بدون نمایش پیامی، بازی ناگهان کرش می‌کند. این کاربر همچنین تاکید کرده که تمامی درایورهای خود را به‌روز کرده است.

بازیکنان ناراضی بیشتری این مشکلات را تجربه کرده‌اند. به عنوان مثال، کاربری گفت:

بازی را دیروز خریدم اما حتی یک بازی هم نتوانستم انجام بدهم، هر بار سعی می‌کنم بازی را شروع کنم، بسته می‌شود. حتی بعد از نصب مجدد هم نمی‌توانم به منوی اصلی وارد شوم.

کاربران دیگری هم اظهار داشتند:

من هم همین مشکل را دارم و همچنان درست نشده است.

حتی برخی این مسئله را به اکتیویژن نسبت داده‌اند و امیدوارند که زودتر برای رفع این مشکلات راهکاری پیدا شود.

هیچ اطلاعیه رسمی تا این لحظه از سوی اکتیویژن درباره این مشکلات منتشر نشده است، اما بیش از ۲۲۰۰ بررسی در استیم، تقریبا نیمی از آنها منفی بوده‌اند و بیشتر این نقدها به مشکلات عملکردی اشاره دارند. دیگر کاربران هم از لانچر بازی ناراضی هستند و آن را یکی از دلایل اصلی کاهش کیفیت تجربه بازی می‌دانند.

علاوه بر مشکلات عملکردی، حالت جدید «عنکبوت‌هراسی» در Call of Duty Black Ops 6 هم در بین بازیکنان مورد بحث است. در این حالت جدید، اکتیویژن عنکبوت‌های زامبی را بدون پا طراحی کرده و به نوعی آنها را به موجوداتی حتی ترسناک‌تر تبدیل کرده است.

مطالب مشابه را ببینید!