مجله خبری و سرگرمی نایس موزیک‌

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک – حمایت بانک تجارت از جوانان با اعطای 22 همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

به گزارش اخباربانک به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک در ادامه روند اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه، در مهرماه سال جاری تعداد 10646 فقره تسهیلات ازدواج به متقاضیان پرداخت کرد و به این ترتیب، مجموع تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت شده به زوج‌های جوان در سال‌جاری به 53 هزار و 693 فقره و جمعا به مبلغ بیش از 180 هزار میلیارد ریال بالغ شد تا صحنه‌ای از حمایت همه جانبه این بانک از جوانان ایرانی به اثبات برسد.
 
بانک تجارت همچنین در راستای اجرای قانون حمایت از فرزندآوری و جوانی جمعیت، در مهرماه امسال، تعداد 7639 فقره تسهیلات پرداخت کرده که روند روبه رشدی را نسبت به ماه‌های قبل نشان می‌دهد و به این ترتیب تعداد تسهیلات پرداختی بانک تجارت در این سرفصل تا پایان مهرماه به 47 هزار و 940 فقره و جمعا به مبلغ بیش از 39 هزار میلیارد ریال رسید.
 
بر اساس این گزارش، حاصل فعالیت بانک تجارت در پرداخت تسهیلات در دو سرفصل قرض‌الحسنه ازدواج و تسهیلات فرزندآوری از ابتدای سال تا پایان مهرماه، مجموعا به عدد 22 همت بالغ شده است.
 
بر اساس خبری که پیش از این منتشر شده بود، بانک تجارت هم‌راستا با سیاست‌های کلان دولت جمهوری اسلامی و در راستای عمل به مسئولیت‌های حرفه‌ای و اجتماعی از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه بیش از 43 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و بیش از 40 هزار فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرد.
 
بانک تجارت در سال 1402 نیز با اعطای 95 هزار و 181 فقره تسهیلات ازدواج و 89 هزار و 534 فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرده بود.

مطالب مشابه را ببینید!