مجله خبری و سرگرمی نایس موزیک‌

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک – پیشگامی بانک کشاورزی در اجرای سرویس «تمبر مالیاتی الکترونیک»

شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۳

بانک کشاورزی نخستین بانک در کشور است که در راستای ایجاد و تقویت دولت الکترونیک و ارائه استاندارد خدمات بانکی غیر حضوری، سرویس «تمبر مالیاتی الکترونیک» را به طور کامل در تمام شعب خود پیاده سازی کرده است.

به گزارش اخباربانک، بر اساس الزامات وزارت امور اقتصادی و دارایی به منظور شکل گیری طرح جامع مالیاتی، حذف تمبر مالیاتی کاغذی و یکپارچه سازی فرایندهای ابطال آن در شبکه بانکی، سرویس «تمبر مالیاتی الکترونیک» به عنوان پیش نیاز ارائه استاندارد خدمات بانکی غیر حضوری، برای اولین بار در شعب بانک کشاورزی پیاده سازی و عملیاتی شده است.

شایان ذکر است، به منظور تحقق استانداردهای دولت الکترونیک، یکپارچگی عملیات نهادهای مالی و رعایت حقوق شهروندان، ارائه خدمات غیر حضوری بانکی از جمله افتتاح حساب، پرداخت تسهیلات، صدور سفته و برات الکترونیک و … منوط به ابطال تمبر مالیاتی الکترونیک به جای تمبر مالیاتی کاغذی است.

این گزارش می افزاید، پیشتازی بانک کشاورزی در اجرای سامانه «تمبر مالیاتی الکترونیک» در راستای تحقق سند تحول دیجیتال بانک، شفافیت، سلامت و امنیت ارائه خدمات مالی، همگامی با تحولات دولت الکترونیک و جلب رضایت مشتریان صورت گرفته است.

https://akhbarbank.com/vdciv5a3.t1aqr2bcct.html

https://akhbarbank.com/vdciv5a3.t1aqr2bcct.html

کد مطلب: 96428
کپی متن خبر

مطالب مشابه را ببینید!