مجله خبری و سرگرمی نایس موزیک‌

تشکیل کمپین و کارهای مشابه کارهای سردستی و بی اهمیت است/ باید با «زبان سینما» صدای مظلومان عالم باشیم – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: اصغر نقی زاده بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در خصوص نقش هنرمندان و بالاخص سینماگران در مواجهه با رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: تشکیل کمپین و کارهای مشابه کارهای سردستی و بی اهمیت است و نوعی ادا محسوب می شود. ببینید ما باید با زبان سینما که بسیار قوی است صدای مظلومان عالم باشیم. سینما بسیار موثر است.

بازیگر فیلم های سینمایی «دست های خالی» و «وصل نیکان» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت: تنها و مهمترین کاری که هنرمندان در جمهوری اسلامی ایران باید انجام دهند تولید فیلم و سریال است. ما برای مقابله با جبهه استکبار و صهیونیست های وحشی تنها باید فیلم بسازیم و فیلم بسازیم و هیچ کاری به جز این فایده ای ندارد.

وی ادامه داد: تشکیل کمپین و کارهای مشابه کارهای سردستی و بی اهمیت است و نوعی ادا محسوب می شود. ببینید ما باید با زبان سینما که بسیار قوی است صدای مظلومان عالم باشیم. سینما بسیار موثر است. من خوب به خاطر دارم زمانی که غربی ها آمدند و فیلمی مانند «بدون دخترم هرگز» را علیه کشور و نظام ما ساختند ما با ساخت «از کرخه تا راین» جواب دندان شکن به آن ها دادیم. این کارها است که موثر است و ماندگار می شود و هر کاری به جز این اثرگذاری و صفا ندارد.

نقی زاده خاطرنشان کرد: از سوی دیگر ما باید از رفتارهای متضاد دور شویم. مثلاً می آییم در شبکه خبر به آمریکایی ها دشنام می دهیم اما در یک شبکه تلویزیونی دیگر فیلم آمریکایی پخش می کنیم. این رفتارها چه معنایی دارد؟

این سینماگر در پاسخ به این پرسش که به عقیده شما هنرمندان می توانند با تشکیل کمپین و… نقش جدی در خصوص رو کردن وحشی گری صهیونیست ها داشته باشند یا خیر تأکید کرد: از نظر بنده تشکیل کمپین و کارهای مشابه کارهای سردستی و بی اهمیت است؛ این کارها به درد یک هنرمند و سینماگر نمی خورد. شاید مطبوعات و رسانه ها بتوانند از این طریق اثرگذار باشند اما وظیفه یک هنرمند اینطور ایجاب می کند که تولید محتوای مناسب در مواجهه با این اتفاقات داشته باشد و چهره پلید صهیونیست ها را به عموم مردم در سراسر دنیا معرفی کند.

نقی زاده در خاتمه این گفتگو افزود: امیدوارم این همت و تعهد در یکایک هنرمندان و سینماگران و مسئولان وجود داشته باشد تا با عزم راسخ مبادرت به تولید آثاری علیه صهیونیست ها کنند.

مطالب مشابه را ببینید!

,