مجله خبری و سرگرمی نایس موزیک‌

اولین پیروزی فرانسیس انگانو مقابل رنان فریرا پس از بازگشت به MMA + ویدیو

فرانسیس انگانو، قهرمان سابق UFC، در بازگشت دراماتیک خود به مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی (MMA)، رنان فریرا را در راند اول با ناک‌اوت شکست داد. این پیروزی با لحظات احساسی همراه بود. انگانو این پیروزی را به پسر از دست رفته‌اش کوبی، تقدیم کرد.

تراژدی شخصی و بازگشت قهرمانانه

پس از شکست در مقابل آنتونی جاشوا در مسابقه بوکس ماه مارس، انگانو با تراژدی بزرگتری روبرو شد؛ از دست دادن پسر ۱۵ ماهه‌اش، کوبی. این ضایعه چنان سنگین بود که او را تا مرز بازنشستگی پیش برد، اما تصمیم گرفت به یاد پسرش به مبارزه ادامه دهد.

مسیر پرفراز و نشیب یک قهرمان

انگانو که داستان زندگی‌اش با مهاجرت یک‌ساله پیاده از کامرون به فرانسه شهرت یافته، پس از ترک UFC در سال ۲۰۲۲، به سمت بوکس حرفه‌ای رفت. او در اولین مبارزه‌اش تایسون فیوری را به زمین انداخت، اما در نهایت با تصمیم داوران شکست خورد و سپس مقابل جاشوا ناک‌اوت شد.

لحظات احساسی پس از پیروزی انگانو

انگانو که نام کوبی را روی بازویش خالکوبی کرده بود پس از پیروزی با چشمانی اشکبار گفت: «نمی‌توانم به چیزی جز پسرم کوبی فکر کنم. من فقط به خاطر او در این مبارزه شرکت کردم. امیدوارم همه نام او را به خاطر بسپارند، چون بدون کوبی، ما امشب اینجا نبودیم.»

جزئیات مبارزه

در این مسابقه که کریستیانو رونالدو شاهد آن بود، انگانو با یک تیک‌داون غافلگیرکننده، حریف ۲ متری خود را زمین زد و با ضربات پی‌درپی او را مجبور به تسلیم کرد.

در پایان مبارزه، انگانو یک بار دیگر با پاک کردن اشک‌هایش، پیروزی را به پسرش تقدیم کرد و گفت: «لطفاً پسرم را به یاد داشته باشید. کوبی را به یاد داشته باشید. این پیروزی برای کوبی است.»

مطالب مشابه را ببینید!