مجله خبری و سرگرمی نایس موزیک‌

«قهرمان» به مرحله پایانی خود رسید – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: کارگردان مسابقه قهرمان گفت: مرحله پایانی مسابقه قهرمان امشب و فردا بعد از خبر ۲۲ از شبکه سوم پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، سیدپوریا ملک‌ آبادی کارگردان مسابقه قهرمان در برنامه شبکه خبر گفت: این برنامه تلویزیونی که با شعار «قهرمان جهان شو» روی آنتن رفت، رقابت شرکت‌کنندگان ایرانی و خارجی را در دکوری به وسعت ۶ هزار متر مربع به تصویر می‌کشد.

ملک آبادی اضافه کرد: در این برنامه ۴ نفر از کشورمان به فینال نهایی رسیدند و ۴ نفر دیگر هم از کشورهای لهستان، ایرلند، روسیه و آلمان به این مرحله رسیدند. در این فصل از مسابقه قهرمان رقابت‌ها دو نفره است که بخشی روی آب و بخش دیگر زیر آب برگزار شد.

وی افزود: ورزش نینجا در ایران یک ورزش نوپا و تازه راه افتاده است. این مسابقه کاملا دارای فضای ورزشی و دارای استانداردهای کامل است و سعی کرده ایم که ورزش نینجا را در فصل دوم این برنامه جانمایی کنیم.

کارگردان مسابقه قهرمان افزود: ما در این برنامه سعی کرده ایم که به جز ورزش اخلاق فرهنگی را هم در این دوره اضافه کنیم چرا که مبنای این برنامه بر اصول جوانمردی است.

به گفته ملک آبادی؛ به طور همزمان ۴۰ دوربین این رقابت‌های برنامه مسابقه را تصویربرداری می‌کنند. همچنین مرحله پایانی مسابقه قهرمان امشب و فردا بعد از خبر ۲۲ از شبکه سوم پخش می‌شود.

مطالب مشابه را ببینید!

,