مجله خبری و سرگرمی نایس موزیک‌

«آخرین توقف در یوما» به تلویزیون می‌آید – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: فیلم سینمایی «آخرین توقف در یوما» با گویندگی ۱۶ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما دوبله شد.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «آخرین توقف در یوما» در گونه جنایی و هیجانی محصول آمریکا در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه چهار سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی شراره حضرتی و صدابردار آن علی شریفی است. ارغوان افراسیاب، دانیال الیاسی، کریم بیانی، زویا خلیل آذر، سیما رستگاران، آرزو روشناس، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، بهروز علی محمدی، شروین قطعه ای، کسری کیانی، نصراله مدقالچی، علی منانی، غلامرضا مهرزادیان، بهمن هاشمی و شراره حضرتی صداپیشه‌های این اثر بوده‌اند.

داستان این فیلن در دهه ۱۹۷۰ در یک منطقه دورافتاده صحرایی در شهرستان یوما در ایالت آریزونا اتفاق می‌افتد. یک مرد اتوکشیده که شغلش فروش چاقوهای آشپزخانه است در راه رسیدن به تولد دخترش در حالی که بنزین ماشینش تمام شده است، در یک پمپ بنزین بین راهی که پس از آن تا صدها کیلومتر دیگر پمپ بنزینی نیست توقف می‌کند، اما می‌فهمد که کامیون حمل سوخت دیر کرده و پمپ کار نمی‌کند و مجبور است ساعتی در کافه کنار پمپ بنزین منتظر بماند.

«آخرین توقف در یوما» یک فیلم بسیار خوش‌ساختِ پر از هیجان است که داستانش به دقت طراحی شده است و یادآور آثار برادران کوئن است و می‌تواند برای عموم مخاطبان جذابیت داشته باشد.

شبکه‌ی چهار، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

مطالب مشابه را ببینید!

,