مجله خبری و سرگرمی نایس موزیک‌

این پدران سلامت کودکان را به خطر می‌اندازند

دیر پدر شدن ممکن است خطرات سلامتی کودکان را افزایش دهد.

این پدران چه کسانی هستند؟

به گزارش سرگرمی روز، این افراد عمدتا شامل اساتید دانشگاه، بازرگانان واجد شرایط، نظامیان بازنشسته و متخصصان در رشته های مختلف مانند مهندسی و بهداشت و درمان هستند. این مورد فقط یک خبر آماری نیست و تصمیم این پدرها برای بچه دار شدن در آینده می تواند سلامت و آینده فرزندانشان را تحت تاثیر قرار دهد.

خطرات

نوزادانی که از پدران بالای 50 سال به دنیا می آیند نسبت به سایرین در معرض خطر زایمان زودرس و وزن کم هنگام تولد هستند. اگرچه اینها خطرات نگران کننده بزرگی نیستند، اما نیازمند توجه و بررسی بیشتر هستند. مردان بالای 70 سال کمتر پسردار می شوند.

فن آوری کمک باروری به طور فزاینده ای توسط پدران بالقوه مسن تر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. وقتی این مردان بزرگتر می شوند، به علم و فناوری روی می آورند تا به آنها کمک کند پدر شوند. این نشان دهنده نقش مهمی است که درمان های ناباروری کنونی در تنظیم خانواده ایفا می کند.

این تغییرات اجتماعی مداوم نیاز به آموزش عمومی و تحقیقات بیشتر در مورد مزایا و معایب تاخیر در پدر شدن را برجسته می کند. همانطور که شاهد تغییرات اجتماعی هستیم که چهره پدری را تغییر می دهد، باید دید باز داشته باشیم. زمان آن فرا رسیده است که عواقب تاخیر پدر شدن را برای والدین و فرزندانشان درک کنیم.

در گذشته اوتیسم بسیار نادر تلقی می شد اما در سال های اخیر طبق سیستم های آماری فراوانی آن حدود 2 درصد است. افزایش ثبت آماری اوتیسم شانس دسترسی بیشتر به مراکز تشخیص و ارزیابی، افزایش آگاهی و تغییر عوامل محیطی است و منسجم ترین داده ها در میان بسیاری از عوامل خطر محیطی که تا به امروز مورد مطالعه قرار گرفته است. افزایش سن پدر (اسپرم بزرگتر) و بر اساس برخی داده ها، سن مادر افزایش می یابد. اما ما هنوز نمی دانیم که چگونه این تأثیر از دیدگاه علمی در هر مورد جداگانه رخ می دهد.

نوشته این پدران سلامت کودکان را به خطر می‌اندازند اولین بار در سرگرمی روز. پدیدار شد.

مطالب مشابه را ببینید!