مجله خبری و سرگرمی نایس موزیک‌

متن تبریک تولد نوزاد پسر؛ 40 جمله کوتاه و بلند برای تولد و تبریک قدم نو رسیده

تولد فرزند محبتی است از سوی خداوند. تولد فرزند روشنایی زندگی است. از همین رو مهم است که تولدِ نوزاد نزدیکان خود را با گرم‌ترین پیام‌ها تبریک گفته و باعث دلگرمی آن‌ها در مسیر جدید زندگی‌شان شویم. ما نیز در این بخش از سایت ادبی متن‌ها چندین متن تبریک تولد نوزاد پسر و تبریک قدم نو رسیده پسر را برای شما دوستان قرار داده‌ایم.

متن و پیامک تبریک تولد نوزاد پسر

امیدوارم با قدم‌های پسر کوچولو تازه به زمین آمده، زندگی‌تان سرشار از سلامتی، برکت، شادی گردد.

پلک جهان می‌پرید. دلش گواهی می‌داد اتفاقی می‌افتد… اتفاقی می‌افتد… و… فرشته‌ای از آسمان فرود آمد. فرشته‌ای که مهمان خانه شما شد. مادر شدنت مبارک عزیزم

چه زیباست مادر شدن و تولد زیباترین هدیه خدا که مانند سروشی روح‌بخش به زندگی‌تان نور امید دمید را تبریک می‌گویم. قدم‌های کوچک پسر کوچولوی‌تان برایتان پر از خیر و برکت باشد.

تولد زیباترین هدیه خدا که مانند سروشی روح بخش

به زندگی‌تان نور امید دمید را تبریک می‌گویم

قدم‌های کوچکش برایتان پر از خیر و برکت باشد

مادر شدنت هزار بار مبارک

درود بر شاهزاده کوچک! آمدن تو به دنیا معجزه‌ای زیباست که زندگی‌ها را به سمت نور و شادی هدایت می‌کند. ما منتظر دیدن قدم‌های کوچکت در مسیر بزرگ زندگی هستیم!

به پسرک زیبایتان خوش آمد می‌گوییم! این کوچولوی دوست‌داشتنی قطعاً دنیای شما را با لبخند‌ها و خنده‌هایش روشن خواهد کرد. امیدواریم هر روز به اندازه یک پرواز فرشته، بلند و پر از شادی باشد.

مژده ای دل که ماه منیر آمد! نوزاد پسر شما همچون ستاره‌ای درخشان در آسمان زندگی‌تان ظاهر شده است. برای او آرزوی سلامتی، شادی و موفقیت‌های بزرگ داریم.

با کودکی که به دنیا آمده است، عشق نیز زاده شده! به پسر نازنینتان خوش آمد می‌گوییم و برایش زندگی‌ای پر از مهر و محبت آرزو می‌کنیم.

یک قهرمان کوچک، یک عمر ماجراجویی بزرگ! تبریک می‌گوییم به این سفر جدیدی که با عشق و نگاه‌های کنجکاوانه پسرتان شروع شده است. امیدواریم هر روزش پر از کشف و شادی باشد.

قهرمان کوچک، به دنیای بزرگ خوش آمدی!” امیدوارم هر روزت پر از ماجراجویی‌های شگفت‌انگیز باشد. تبریک به دو عزیز دوست‌داشتنی که به تازگی والدین شده‌اند!

مطلب مشابه: متن درباره فرزند پسر [ 80 متن کوتاه عاشقانه برای پسرم با عکس ]

متن خاص باری نوزاد پسر

سلام به پسرک شیرین و پر انرژی!” تولدت به دنیا را جشن می‌گیریم و منتظر شنیدن خنده‌های بلندت هستیم. به زودی دیدار می‌کنیم تا همه جشن بگیریم!

یک ستاره کوچک در آسمان خانواده‌تان درخشید!” به این نیمه‌ی شب‌ های بیداری و لحظه‌های شیرین با پسر نازنینتان خوش آمد می‌گوییم.

یک پهلوان کوچک به خانواده اضافه شده!” تبریک می‌گوییم به شما که از این به بعد، شاهد رشد و نمو این عزیز کوچک خواهید بود. برای شما و فرزند دلبندتان بهترین‌ها را آرزو داریم.

در این روز فرخنده، چراغ زندگی جدیدی در خانه‌تان روشن شده است. تبریک می‌گویم به شما که صاحب فرزندی شدید که مانند نوری در تاریکی، روشن و درخشان است. برای او زندگی‌ای سرشار از عشق و شادی آرزومندم.

به گل پسرتان که به تازگی در باغ زندگی‌تان شکفته است، خوش آمد می‌گوییم. این نوزاد، همچون نسیم بهاری، حیات تازه‌ای به خانه شما بخشیده است. امیدوارم هر روز به همراه او، شادی و آرامش را تجربه کنید.

تبریک می‌گویم به شما که اکنون دستان کوچکی در دستانتان قرار گرفته که قلب‌ها را با عشق می‌پروراند. برای پسر نازنین‌تان زندگی‌ای سرشار از مهربانی و سعادت آرزومندم.

با آمدن فرزندتان، آسمان خانه‌تان همیشه آبی و دل‌انگیز باد. این ستاره تازه تولد یافته را با بازوان باز پذیرا باشید و هر روزش را با خوشی و سلامتی سپری کنید.

شادباش به پدر و مادری که اکنون شاهد روزهای روشن‌تری هستند با حضور پسرشان. امید که این کودک، مانند فانوسی در شب، همیشه زندگی شما را روشن کند.

مطلب مشابه: دلنوشته های مادرانه برای پسرم { 40 متن احساسی مادر برای فرزند پسر }

جملات برای قدم نو رسیده نوزاد پسر

به مناسبت ورود پسرتان به این دنیای پر از امید، دستان کوچکش را به گرمی فشار دهید و نفس‌های تازه‌اش را با آغوش باز استقبال کنید. برای او زندگی‌ای پر از دانش و برکت آرزومندم.

نوزادتان همچون شاهکاری ناب از هنر خداوند در میان شما ظهور یافته است. تبریک می‌گویم به شما که اکنون صاحب این گنجینه گرانبها شده‌اید. امیدوارم روزگارش با زیبایی‌های زندگی همراه باشد و شما را به سوی فردایی روشن رهنمون سازد.

جهان ما با آمدن تو، روشنایی بخشیده شد. امیدواریم هر روز زندگی‌ات پر از ماجراجویی‌های شیرین و خاطرات فراموش نشدنی باشد. به خانواده بزرگت خوش آمدی!

خوش آمدی به جهان کوچکی که با ورود تو، بزرگ و پر از عشق شده است. تو فرستاده‌ای از آسمان‌ها هستی و زندگی تو پر از برکت و شادی خواهد بود.

با تمام وجودت به این دنیای شگفت‌انگیز خوش آمدی. از این پس، هر لبخند و هر قهقهه‌ات، قلب‌هایمان را با شادی فراوان پر می‌کند. دنیایت همیشه پر از نور باشد.

فرزندتان چون قهرمانی از افسانه‌ها وارد زندگی‌تان شده است. هر روزتان با او، پر از افتخار و معجزه خواهد بود. به این خاندان قدرتمند خوش آمدید!

مطلب مشابه: متن تبریک تولد باکلاس کوتاه { 60 جملات خودمونی، متفاوت و لاکچری تولدت مبارک }

تبریک می‌گوییم که فرزندتان را در آغوش گرفته‌اید. این موهبت الهی، نور و امید را به خانه‌تان آورده و قلب‌هایتان را با عشق بی‌کران پر کرده است.

به نام خالق هستی، پسر نازنینتان را به این دنیای پر از عشق خوش آمد می‌گوییم. دعا می‌کنیم این موهبت الهی همواره تحت حمایت و رحمت بی‌کران خداوندی باشد.

در این لحظه مبارک، با تمام قلب به شما و فرزندتان تبریک می‌گوییم. خداوند او را با برکت، پر از صحت و سلامتی قرار دهد و راهی از نور و راستی پیش رویش بگشاید.

تبریک به والدین محترم که خداوند، شما را با نعمت پسرتان مفتخر فرمود. دعا می‌کنیم این نوزاد به چون ستاره‌ای در آسمان ایمانتان بدرخشد و همواره راهنمایی از عنایات الهی داشته باشد.

آمدن نوزادتان را به عنوان یک هدیه آسمانی جشن می‌گیریم. خداوند او را محافظت کند و با عزت و حکمت بزرگش کند تا روزی به ستونی محکم برای ایمان و خانواده تبدیل شود.

با آرزوی اینکه پسرتان همیشه در پناه خداوند و مورد عنایت او باشد. از خداوند می‌خواهیم که او را با علم و فهم، شجاعت و تقوا همراه سازد.

خداوند به شما پسری عطا کرده که نور چشم و آینده‌ساز خانه‌تان خواهد بود. امید است که این طفل مبارک زندگی‌تان را با محبت‌های بی‌شمار و دعاهای خیر احاطه کند.

روشنایی چشمانت، همیشه راهنمای ما.

زندگی مبارک، شکوفه‌ی بهاری ما.

کوچک و بی‌نهایت دوست‌داشتنی!

همگی برای به دنیا آمدن غنچه‌ای سالم برایت دعا کردیم، امیدوارم با حضور مادری چون شما که باغبان بی‌نظیر خواهد بود، به نحو احسن غنچه‌ات به گلی زیبا تبدیل شود.

رفیق عزیزم مادر شدنت مبارک

صمیمانه‌ترین شادباش مرا برای شکفتن نو گل زیبای زندگیتان از من پذیرا باشید

آرزو داریم که این فرزندان عزیز زیر سایهٔ مادر و مادرشان

زندگی خوش و پُرباری داشته باشد

لحظه زیبای مادر شدن بر تو مبارک

مطلب مشابه: متن تبریک تولد نوزاد (متون زیبای قدم نو رسیده مبارک)

مطالب مشابه را ببینید!